Uw marketingmateriaal beheren, aanpassen, personaliseren en distribueren.
De prijzen van drukwerk hebben de bodem bereikt waardoor u als organisatie nog amper kan besparen op drukkosten. Waar kan Perka dan wel het verschil maken? U tijd doen besparen! Samen met heel wat klanten zijn we op zoek gegaan naar optimalisaties in de hele flow van bedrijfs- en marketingcommunicatie.
Na vele analyses zijn we tot 3 belangrijke pijlers gekomen.
Zowel in de profit als non profit sector helpen wij het takenpakket te verlichten op de afdeling communicatie, aankoop of marketing door efficiënter te werken. Zo drukken wij tijd bij voor u!
De cases van onze tevreden klanten bewijzen alvast de doeltreffendheid van onze aanpak. Ze illustreren dat we heel laagdrempelig kunnen starten met een beperkt aantal features en meegroeien met uw behoeften.
Voortdurend heruitvinden
“Een drukkerij die zichzelf voortdurend heruitvindt”, zo zouden we Perka het best kunnen omschrijven. Dit doen we door iedere dag te luisteren naar onze klanten en technologische evoluties op de voet te volgen. We reiken u dan ook tools aan zoals onze Fileshop om uw workflow te optimaliseren.
Slimmer printen
De resultaten van onze phygital mindset leiden tot directe resultaten in de vorm van kosten- en tijdsbesparing. Onze tools helpen u immers bij het efficiënter beheren, personaliseren, drukken en distribueren van uw marketingmateriaal. We leveren maatwerk en kunnen Fileshop laten meegroeien met uw organisatie zodat u niet opgezadeld zit met tools waar u uiteindelijk maar 10 procent van gebruikt.
Verregaande personalisatie
Perka is zonder twijfel een ambassadeur van het gedrukte woord. Door de lawine aan digitale communicatie is print meer dan ooit belangrijk om op te vallen bij uw klanten. Consumenten zitten echter niet te wachten op een dikke onpersoonlijke stapel papier in hun postbus. Gepersonaliseerd drukwerk gaat bij ons dan ook veel verder dan de juiste naam op de juiste envelop printen. Gepersonaliseerde content op maat van iedere individuele klant, daar gaan we voor.
Persoonlijke aanpak
Bij Perka staat het persoonlijke contact met onze klanten centraal. Dit vertaalt zich in persoonlijke orderbegeleiders, vertegenwoordigers die luisteren naar uw uitdagingen, onze medewerkers die meedenken en adviseren over uw productieflow. We maken graag tijd voor u en bouwen zo aan een langdurige klantenrelatie.