Hoe Amal Gentenaars tijdens de eindejaarsperiode sensibiliseerde over discriminatie en racisme.

amal-03.jpg
amal-02.jpg
amal-04.jpg
amal-01.jpg


De uitdaging: Gentenaars tijdens de eindejaarsperiode sensibiliseren over discriminatie en racisme.

Veel mensen kopen tijdens de eindejaarsperiode cadeautjes en zo zijn ze bij Amal op het idee gekomen om stickers te maken die je op je cadeau kan kleven.
Vandaar ook de baseline: Reageren op discriminatie dat is het schoonste cadeau. Amal is het Gents Agentschap Integratie en Inburgering. Hun missie is mensen laten samenleven in diversiteit.
Amal geeft verder ook gratis omstaandertrainingen waarbij je 4 strategieën leert om te reageren op ongewenst gedrag. Op de achterkant van de flyer staat meer info over die omstaandertraining.

De oplossing

Perka bood een persoonlijke aanpak en professioneel advies in combinatie met een zeer snelle levering en een zeer flexibele opstelling.

Cijfers in de spotlight

De stickers werden in de bus gepost bij 21.000 Gentenaars en verdeeld bij 250 lokale handelaars. Ook werden er stickers uitgedeeld op een publieksevent. Op die manier werden ook mensen bereikt die Amal nog niet kenden.

amal-logo.jpg

Krijg printsmarter advies...

...en wij brengen uw koffietas mee.

Deze gegevens worden gebruikt om u te contacteren om uw vraag of opmerking te beantwoorden.
Deze gegevens worden niet doorgegeven aan derde partijen. Meer informatie vindt u in ons privacybeleid.

Share

Cases in de spotlight